Bestelling

Bestelinformatie

Maak een selectie van de schoenen die u wilt bekijken. Hiervoor kunt u het ´topmenu´ aan de bovenzijde van de website gebruiken. Nadat u uw maat selectie heeft gemaakt kunt u uw getoonde product in ´winkelmandje´ zetten en kiezen uit bestellen of verder winkelen. Als u op de functie bestellen drukt zult u uw gegevens in moeten vullen alvorens u kunt verdergaan met afrekenen. Als u wilt bewaren wij uw gegevens en ontvangt u een inlognaam en wachtwoord later opnieuw te gebruiken.

Status van de bestelling

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Als de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt.

Bestelling wijzigen

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u geen wijzigingen meer door voeren.  Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet de juiste schoen of maat heeft besteld kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 076-5420670 zodat we handmatig de bestelling kunnen aanpassen.

Reservering annuleren

Als u hebt gekozen voor "Reserveren", kunt u uw bestelling niet meer annuleren. De schoenen zullen dan automatisch naar 2 werkdagen weer op de webwinkel verschijnen. Als u in de mogelijkheid bent contact op te nemen als het niet gaat lukken om de schoenen op te halen. Heel graag op het telefoonnummer: 076-5420670 of via Webwinkel@wilmo.nl