Verzending en levering

Bezorging

De door u bestelde artikelen worden door GLS pakketdienst bij ons opgehaald en indien de bestelling is geplaatst en betaald voor 12.00 uur ontvangt u uw bestelling binnen uiterlijk 3 werkdagen (normaal gesproken wordt de bestelling die voor 12:00uur is besteld, de volgende dag bezorgd). Indien u niet thuis bent zal de pakketdienst het pakketje meenemen naar het depot. U ontvangt dan een mailtje met de opties wat er mogelijk is. U kunt het pakket kosteloos nogmaals laten aanbieden op een beschikbare dag, u kunt een ander afleveradres kiezen of u kunt het pakket ophalen in een GLS pakketshop. Indien het pakket niet in 5 werkdagen wordt opgehaald krijgen wij het pakket retour. 

Bezorgkosten

Bij factuurbedragen boven de €100,- is de levering gratis. Voor elke bestelling onder de €100,- brengen wij €3,50 verzendkosten in rekening. Indien u 1 of meerdere artikelen retourneert, ontvangt u het bedrag van de teruggestuurde schoenen op het rekeningnummer waar u mee betaald heeft binnen 30 werkdagen terug*. Voor een bestelling naar België brengen wij standaard €5,00 bezorgkosten in rekening. Een bestelling in Duitsland standaard €10,-

*Let op:

- Indien u meerdere paren schoenen heeft besteld en u stuurt een gedeelte van de bestelling terug waardoor het totaalbedrag onder de €100,- komt, brengen wij alsnog €3,50 verzendkosten in rekening. Dit verschil verrekenen wij bij het terugstorten van uw geld. 

- Bij een bestelling waar alles terug wordt gestuurd met een totaal bedrag boven €100,- brengen wij €3,50 verzendkosten in rekening, dit bedrag wordt verrekend met het terugstorten. 

Natuurlijk worden de verzendkosten maar 1 maal in rekening gebracht. Heeft u de verzendkosten dus al betaald worden deze niet nogmaals in rekening gebracht.

Zichttermijn

Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de schoenen. Indien u van uw herroeping recht gebruik maakt kunt u het bestelde met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking aan ons te retourneren zoals hierboven omschreven. Verschillen in aankoopbedrag tussen het teruggestuurde en opnieuw bestelde artikel zullen worden teruggestort of worden verrekend. Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Wij raden u dan ook aan de geleverde schoenen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en indien nodig zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via bovenstaand telefoonnummer of via e-mail adres.

Retourneren en ruilen nieuwe artikelen

U heeft een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van de door u bestelde schoenen. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren. U mag het artikel zonder opgave van een reden retourneren/verzenden naar ons adres van Rat Verleghstraat 16, 4815 NZ Breda. De retourbon die meegezonden wordt met opgave van reden van retour zenden is voor ons echter een leidraad om de service nog meer te verbeteren.

Retourzendingen

Bij retourzendingen dient u de retourbon mee te sturen. Na ontvangst van de retourzending zal het bedrag van de door u geretourneerde schoenen binnen 7 werkdagen terug worden gestort op het rekeningnummer waar de schoenen ook mee betaald zijn. Hiervoor gebruiken wij het beveiligde betaalsysteem Omnikassa. Het kan dus zijn dat u een terugstorting op naam van Omnikassa krijgt.

Retourkosten

De retour verzendkosten komen voor onze rekening. Het aankoopbedrag (-/- verzendkosten) van de door u gekochte schoenen wordt binnen 30 werkdagen teruggestort. U kunt simpelweg uw pakket kosteloos aanbieden bij een GLS pakketshop, hier ontvangt u ter plekke een verzendbewijs.

Hier kunt u uw dichtstbijzijnde GLS pakketshop vinden: 

https://www.gls-info.nl/Locator/Shop